Veckans tips - Shake weight

Sommaren närmar sig med stormsteg och det är minst sagt dags att börja tänka på beachen 2011, eller ska vi skita i den och satsa på 2012 istället? Med tanke på att det sägs att jorden går under då så gäller det ju att vara i toppform detta år, man måste ju dö snygg för tusan.

 Är det pulver, Atkins eller kanske LCHF som du satsar på i år kanske? Eller har du testat alla metoder som går utan framgång och söker en ny lösning.  Nej mina vänner, ni är helt fel ute om tänkte hårdbanta några av dessa metoder de kommande veckorna innan sommaren är här på riktigt. Jag har lösningar som kommer få er mer fit än någon annan på stranden. Ni kommer att få självaste Jessica Alba eller Brad Pitt att känna sig som en fis i rymden jämfört med er när ni spatserar längs med Tylösand. Om ni Alba eller Pitt kommer att befinna sig på Tylösand är en annan fråga, men låt oss säga Nemo eller Jocke från ”Kungarna av Tylösand” istället då. Ungefär samma stjärnstatus…

Så ni kan här med säga upp er gymkort på friskis, kasta GI-kokboken för att istället köpa den exemplariska Shake Weight som åtminstone finns i USA. Om ni ber riktigt snällt kanske jag kan smuggla ner en till er i resväskan när jag åker hem


Kommentarer
Postat av: Mari

Hej. ja hittade hit när ja googlade Shake Weight.

Har du testat den? Du rekommenderar alltså denna produkt?

Jag är grymt sugen på att köpa den för att snygga upp armarna, men är dom värd de?

Tack på förhand!

MVH

2012-01-25 @ 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0