Vägen till framgång

För att bli en stor bloggare har jag lagt märke till att det gäller att sticka ut och det rejält. Antingen ska man ha lika stora bröst som Kissie eller gå på barnmatsdiet, vara snygg som Kenza, 100 % ärlig som Katrin Zytomierska eller ha typ 5 företag som Blondinbella. När jag kollar närmare på dessa egenskaper känner jag att det an aning kört för mig. Efter att ha lämnat barnmaten bakom mig sedan 19 år tillbaka, små bröst, noll antal företag och lite för konflikträdd för att vara 100 % ärlig har jag insett att det inte blir någon pris för mig på årets Blog awards… Men skam den som ger sig och dessutom hoppet det sista som överger människan sägs det! Jag måste komma på något nytt, extraordinärt och tänka så långt utanför boxen det bara går.

Samtidigt som vi lever mellanmjölkarnas land där man inte får sticka ut för mycket blir det en aning klurigt. Men om jag bara förstorar ena bröstet, startar ett företag, vara lite tyken samtidigt som jag gör mig lite snyggare än verkligen med hjälp av photoshop...det borde vara upplagt för succé! Nu har jag kombinerat alla de vinnande koncepten till ett superkoncept. Herregud, jag kan lika gärna gå och hämta mitt pris redan nu. Och om jag dessutom kommer på en riktig dålig sommarplåga är jag i hamn mina vänner. Blondinbella och Co kan slänga sig i väggen, nu är jag er hack i häl!


Idag fyller denna finingen är där hemma. Oj vad jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0