21 december 2012

Som jag nämnde i tidigare inlägg så kommer jorden att gå under den 21 december 2012. Fasen, tänker ni samma som jag nu att det vore tråkigt att missa julafton när det är så nära? I vilket fall, mayaindianerna som säkert var klipska jäklar har ingen fortsättning på sin kalander efter detta datum. Pessimist som jag är drar jag ju självklart slutsatsen att slutet är nära för oss alla, vi kommer att dö helt enkelt! Men nu ska vi inte deppa för detta kompisar, det finns alltid ett ljus i tunneln hur långt och mörk den än trots vara(som Gotthardtunneln tex som är 57 kilometer lång).  Detta innebär nämligen att vi har ungefär 1.5 år kvar att leva och då ska vi fasen leva för fullt, ”all in” är det ända rätta. Det är dags att börja sätta sprätt på alla sparpengarna på banken (även om det inte skulle ta mer än 1 vecka för mig med tanke på beloppet), säga upp er på jobbet, lägga ner plugget, ta alla lån du kan tänka dig. Ju närmare dagen D vi kommer gäller det att tänja mer och mer på gränserna. Ska man ändå dö måste man göra det med flaggan i topp! Kan verkligen ”Foppatofflorna” orsaka kortslutning på sjukhus? Vad händer om man sjunger kristna psalmer i en moské? Vinner du över polisen i en biljakt? Håll en föreläsning du inte vet någonting om i en professors namn, fäll ledaren i vasaloppet på slutspurten så att han förlorar. Låt fantasin flöda och tänj på gränserna, nu har vi ingenting att förlora.


Något som har sett sina sista dagar är iallafall min mobil. R.I.P


Kommentarer
Postat av: Lovi

lite skönt ändå. ringsignalen var lite hemsk.

2011-05-27 @ 23:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0