Lärorikt

Många åker utomlands för att lära sig om nya kulturer och att få se&upptäcka nya saker. För mig har dessa hittills 6 månader utomlans varit extremt lärorikt, därför tänkte jag dela med mig om saker som jag har lärt mig under denna tiden. Kunskap är till för att spridas!

  1. Jag kan känna igen marijuanalukt på extremt långt avstånd.
  2. Att Sveriges sommar är alldeles för kort.
  3. Inte en jävel vet att HM är svensk.
  4. Amerikanare ser Europa som ett land
  5. Om man är svensk och brunett tror dessa underbara amerikanare att man är adopterad.
  6. USA:s drinkar är starkare än Magnus Samuelsson
  7. Att en light beer har mindre alkohol, inte kalorier.

    Undra vad jag ska lära mig här näst?

    Jag och Sanne drog en hike i Malibu, hur fint och jobbigt som helst!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0