Baddräkt

Efter bara tre lektioner börjar jag få allvarlig panik för simlektionen, vad ska jag ta mig till? Nu handlar de inte om att jag dör redan efter uppvärmningen på 8 längder ( de är faktiskt ett simborgarmärke) utan detta handlar om något helt annat. Hela min kropp har en solbränna efter en baddräkt? Just de, de kanske jag har glömt att nämna. Speedobaddräkt, simmm-mössa och simmglasögon är ett måste i denna klass…tur att de inte är några snygga klasskamrater. Hur som helst, om jag redan har TYDLIGA sträck efter baddräkten efter 3 lektioner hur ska jag då se ut efter 16 veckor? Mamma mia, vad ska jag ta mig till?


Det är här jag har mina simmklasser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0