Missbruk

Hej jag heter Louise Sjögren och jag är en missbrukare…De började för ungefär 3 år sedan och redan efter första gången jag testade fattade jag tycke, de var något av de bästa mina smaklökar har känt. De var verken som cigaretter eller alkohol som vanligtvis är äckligt till en början, de här var en fröjd redan från första början. Det tog ganska lång tid innan de blev ett missbruk, till en början tyckte jag bara att de va gott..ungefär som godis..men med tiden blev de bara värre. Idag kan jag inte gå förbi en butik utan att köpa de, oavsett om jag är sugen på de eller inte...Jag MÅSTE köpa ett. Men jag har börjat inse mina problem och köper aldrig mer en 1 max 2 på samma gång, köper jag fler tar de slut efter redan någon timma och jag får ont i magen. Men de ser ju så fina och glansiga ut när de ligger där i affären, hur man motstå? Jag är en missbrukare av Pink Lady-äpplen



Jag har lovat Mamma att lägga upp lite bilder på skolan, lägenheten och området vi bor i. Så jag börjar med lägenheten.









Vi hade halv 8 hos mig här igår, mycket trevligt. Vi får se om vår pizza ger oss första platsen. De kanske inte var den bästa bilden men de va den ända jag hade från kvällen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen får man se din lägenhet. Nästa gång tar du foton på gatan där du bor, poolen och skolan. Partybilder har man ju sett en hel del, nu vill faktiskt din mamma se hur du har det i din vardag/kram

2011-02-19 @ 10:52:30
URL: http:// l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0