hej

Här om dagen chattade jag med Pappa, det är alltid lika givande. Pappa är den feta texten


heej
 
hej själv
 
hej själv.det var nått nytt
hur var det igår?
 
Det var bra. Mamma o linda har precis kommit hem från Ullared och nu skall vi ha en räkmacka. Låter gott va. enda problemet är att mamma misslyckades med äggen. De blev löskokta
åhh det låter gott, jag vill med till ullared
 
räkmackan var skitgod. bara så att du vet
  
okej bra att veta
Nu skall jag ta en leverpastejmacka. Har ju tränat igen

gör så
  
nu har jag ätit upp den. Skall snart gå och lägga mig. Man blir sådär härligt trött när man tränar.
För din inf. jag har också gjort ett nyinstallation av våran digitalbox, så att nu kan vi hyra film direkt i boxen. JAG ÄR ETT TEKNISKT GENI
  
jaa bra gjort
det är inte bra gjort. DEt är otroligt bra gjort
jaa förlåt, otroligt bra gjort

Fortsätter det såhär, måste vi instifta ett nytt nobelpris snart.
  
helt klart, bra tänkt
kan du inte gå ut på din blogg och fråga vad vi skall kalla priset. PMS kan ju misstolkas
  
joo det kan jag absolut göra, pms priset tycker jag låter bra. men nu ska jag ut o springa hade jag tänkt, nått måste jag hitta på när jag inte får sola
hälsa linda o mamma
det skall jag göra. Nu måste jag hjälpa linda att koppla up hennes Iphone mot internet. Spring inte för fort, då kanske det blir sådant tvärdrag att du blir förkyld

Kommentarer
Postat av: sofie

hahahaha aj lajk!

2011-02-25 @ 11:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0