Alla hjärtans dag

Skam den som ger skulle jag vilja säga och jag har minsann inte gett upp än, inte på långa väger. Idag är det inge mindre än den 14 februari vilket innebär att:

Det är den 45 dagen på året och endast 320 dagar kvar

Det var 24 år sedan Stenmark vinner sin sista världscupseger i slalom

152 år sedan Oregon blev den 33:e staten i USA

Men kanske det viktigaste av allt, det är alla hjärtans dag. Än så länge har jag inte fått någon choklad, blommor eller inte ens en prins som kommer ridande på en vit häst och friar. Men som sagt, jag är inte den som är den. Det är hela 5 timmar kvar på detta dygn så chansen finns fortfarande. Bäst att jag brygger lite Gevalia kaffe ifall jag får oväntat besök.


Vi drog en liten rund på Knott´s Berry farm här om dagen. Sjukt roligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0